blablabla

Skrivet den 2010-05-10 Klockan 19:52:39 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter just nu och förbereder mig för svenska redovisningen imorgon och jag tror jag svimmar lite snart. Jag gillar verkligen inte att ha redovisningar. Jag blir alltid så fruktansvärt nervös, jag tappar ord, sluddrar när jag läser, och på det så blir jag ALLTID svimfärdig och bara vill sjunka genom marken.
Helt ärligt, redovisningar är typ min fasa, det är verkligen något som skrämmer mig. ( jag vet att det kan vara lite töntigt men så är det ) Varenda gång det är redovisning så vrider sig min mage precis innan, kan t.o.m hända någon dag innan att jag mår så dåligt. Snacka om att verkligen inte tycka om det då, eller vad säger ni? :)

Förutom det så kom jag på precis när vi kommit hem ( jag och josse ) från stan i lördags att jag skulle ha stannat lite längre för att köpa navelpiercingar. Men dum som jag är så kom jag inte på det då, men äsch, kan köpa det i Nyköping eller på nätet :) Så det får bli min räddare i nöden :]


Och vet ni? Denna vecka går vi ju bara tills på onsdag, SNACKA SKÖNT eller vadå liksom? :D
Att bara gå tre dagar i skolan, och att man slutar kvart över 1 på onsdag, det är rätt nice :)
Men imorgon kanske jag slutar kl 16.00 fast egentligen kan jag inte göra det får jag ska in till BUP imorgon kl 16.00 så jag får hoppas att jag inte är med i den gruppen som ska göra laborationen från nationella i NO imorgon. Men isf får jag väl fixa att jag hamnar i den andra gruppen som får göra det nästa vecka. :]
Nu ska jag iallafall sätta mig med engelska boken i högsta hugg och sen svenskan. Omg, jag fasar för imorgon, kommer skämma ut mig ju! ;o
Men önska mig lycka till gulleungar! :D

Skriver aknsek ett blogginlägg senare, annars uppdaterar jag mer imorgon.
puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback