Begravning

Skrivet den 2010-05-20 Klockan 13:36:21 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter här, ska alldeles strax gå och fixa klart det allra sista till begravningen.
Mamma kommer snart hem och sen blir det bara att åka och hämta Karolina och möta Stig efter det, sen bär det av mot Nyköping och begravningen.
Känner mig inte direkt på humör. Plus att det är otroligt varmt ute så jag tror jag dör! ;o
Svettas ju som en himla gris!

Men sommaren är snart här så det är ju positivt :')
Nej nu ska jag gå och fixa det sista, men jag skriver förmodligen när vi kommit hem. Eller nej kanske inte. Det är ju kabaren idag som 8:orna har gjort. Får se om jag hinner dit. :)
Susanne ska ju sjunga så! :D

men nu måste jag skynda mig!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback