AJJJJ!!

Skrivet den 2010-05-01 Klockan 12:45:06 / Allmänt / 0 Kommentarer

Tack vara att både Josse och jag inte tänker så himla mycket med våra små hjärnor som vi har fått ( som faktiskt är till för att tänka med ) så har jag världens huvudvärk!
Och ni vill väl säkert veta vad jag menar med det?
Jo vi köpte ju godis igår, vi åt inte upp allt ( vi köpte några dumle saker i papper ) och nu på morgonnen fick vi den briljanta idén att hom skulle kasta dom och jag skulle nicka dom tillbaka. ( ja vi tänker verkligen! )
Och jag kan ju säga att det inte gick så himla bra med tanke på att först kastade Josse några vääääldigt för långt ner, och sen när hon skulle kasta den lite högre, jo vad tror du hon gör då? ;p
Jo då kastar hon den ASHÅRT! Och såklart prickar den i min panna, och därav har jag fått ont i huvudet. :)

Jag får väl bara hoppas till gud att jag inte får en bula mitt i pannan till på måndag!

TACK FÖR DEN JOSEPHINE!

haha, annars har vi inte gjort så himla mycket, förutom att vi kollade på dessa filmer igår:
Asterix & obelix på olympianden med fransk tal
Drag me to hell
The final destination

Jag kan säga reda nu att ni som är känsliga för äckel och sånt ska inte kolla på Drag me to hell för det första. The final destination är väl lite äcklig också, men bara obehaglig. Men bra var filmerna så det var ju tur det :D

Om någon timme eller så ska vi in till Nyköping, läman av Josse och sen ska jag hämta Ludvig! :D
Det kommer bli jättekul faktiskt, som jag har längtat. :)

Nu ska vi gå och göra någon nytta förhoppningsvis. Jag skriver kanske senare ikväll eller imorgon! :D

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback