Vädret är U N D E R B A R T! :D

Skrivet den 2010-06-16 Klockan 11:43:49 / Allmänt / 0 Kommentarer

Som rubriker säger, vädret är helt underbart, solen är äntligen framme och det känns faktiskt som sommarlov, eller inte riktigt, men jag får nöja mig med det här sålänge, ellerhur? :)
Har solat en stund nu på förmiddagen, ska ut och göra det igen, ska ju bli brun som en pepparkaka i sommar :D
Ska dock egentligen till bup idag men jag orkar inte gå dit, vill vara hemma och sola så jag ringer nog och säger att jag inte kan idag. :)
Ska ju ändå dit om två veckor igen, så det spelar nog ingen roll :)

jag vill ha min ipod tuch NU NU NU NU NUUUUUUUU!!!!
JAG VILL ATT DEN SKA KOMMA I BREVLÅDAN IDAAAAAAAG!!!!! Inte imorgon eller på fredag, jag vill ha den absolut NU! :D
fast kin rena otur kommer väl fram nu också så jag lär väl inte få den förrän nästa vecka :o
Men nu ska jag ut i solen och bli bruuuuuuuun! :D

jag skriver mer sen för om jag inte går ut nu lär min mamma halshugga mig ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback