U N D E R B A R T var det ja!

Skrivet den 2010-06-17 Klockan 10:45:20 / Allmänt / 0 Kommentarer

Vädret ligger på som topp vilket jag är HIMLA glad för, nu börjar det väl kännas lite som sommarlov, men ändå inte.
Äsch, det kommer förhoppningsvis. :)
Men jag är så jääääävla trött så det finns inte. Mamma väcker mig imorse kl 10 och tvingar mig praktiskt taget att gå upp för att gå ut och sola, och samma gjorde hon igår också! Fast då var det kvart i 10, och fan, det är sommarlov, jag vill inte gå upp kl 10 varje morgon, jag vill och behöver sooooova!
Jag får säga till mami att jag vill sova och inte gå upp så tidigt varje morgon :)

Nu ska jag iallafall ut och sola eftersom jag inte har något annat att göra, och så vill jag ju jobba på att bli brunare! :D För när denna sommar är klar ska jag vara brun som en pepparkaka :) (Y)
Nu ska jag ut, men jag finns på mobilen! :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback