tröööött!

Skrivet den 2010-06-19 Klockan 09:19:01 / Allmänt / 0 Kommentarer

Klockan är kvert över 9 på en vardag på sommarlovet, VAFAN GÖR JAG UPPE NU?! :o
jo det är så att jag ska till Josse vid kl 1 och då måste jag fixa massa grejer innan.
Efter jag skrivit detta inlägg ska jag hoppa in i duschen, duscha och tvätta håret, sen ska jag föna mitt hår som tar evigheter verkligen. ;o och när jag är klar med det ska jag först platta det ( kanske inte så noga, men rätt så ) och det tar också en himla jävla massa tid, och SEN när jag har plattat håret klart så ska locktången fram och då ska jag locka håret! ;o
EFTER DET är jag klar, eller då ska jag väl bara fixa lite annat, emn typ största delen av min morgon kommer bestå av att fixa mitt hår. Kul ellerhur? ;)

Nej nu måste jag kila om jag ska hinna med allt jag behöver göra :)
JAg kommer finnas på min mobil hela tiden! :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback