tisdag

Skrivet den 2010-06-01 Klockan 22:46:56 / Allmänt / 0 Kommentarer

Dagen har rullat på som vanligt, förutom att jag varit hos tandläkaren idag och fixat min tandställning och snacka om att jag hatar den just nu! :o
Jag fick någon ASTJOCK båge in i käften igen!
Den är seriöst hur jävla tjock som helst, och som ett plus i kanten så är den fyrkantig också!
Vafan är det liksom?!
VET NI HUR JÄVLA FUCKING ONT JAG HAR I KÄFTEN ELLER?!
Nej, för ni vill inte veta det heller kan jag tala om.
Kan fan kanppt prata utan att det gör ont i munnen! :o
Får hoppas att det går över snart! Kan inte äta något! :(


efter skolan var jag iallafall med Ellinor och bakade och nu kommer bilder från det.
Observera att jag och Ellinor är BÄST på att baka! :D haha



* TRUMVIRVEL *
















TADAAAAAAM!
Vi lyckades att få fram ett par muffins iallafall, även om det gick lite fel på vägen. Degen blev som chockladmousse/chokladpuddig, skitäcklig, plus att dom knappt smakade något, men äsch. Några muffins blev det iallafall. :)
Grattis till oss! :D
Och om ni undrar så var det jag som spillde ut allt på diskbänken! :D hahah, så duktig som jag är. :)

Men nu ska jag iallafall stänga av denna mackapär och dra mig tills sängs. Ska bara fixa lite andra saker så lägger jag mig i sängen sen. Ska bli såååå skönt! :D
Imorgon är det friluftsdag och min klass ska vara ute i våtmarken, jag lär ju dö lite smått i kanten. Men det ni kan göra är att hålla mig sällskap genom mobilen så är ni gulliga! :D

Jag skriver mer imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback