Söndag

Skrivet den 2010-06-06 Klockan 11:52:40 / Allmänt / 0 Kommentarer

Min faster och hennes son kommer hit idag på besök även fast jag inte känner mig på topp. Men vad kan jag göra mer än att försöka vara så social jag bara kan. :)
Min sjuka har blivit bättre, febern är borta och halsen har blivit mycket bättre.
Men yrseln och svimfärdigheten är dock kvar. Får se hur det blir senare.

Det är fint väder ute, jag vill ut och sola men tyvärr kan jag inte det, inte med yrseln och sen på det att jag har solsting. Känns ju sådär lagom kul. Nej inte direkt.
Det sög, men ja. Snart är skolan slut och då kan jag sola hur mycket jag vill! :D
Jag är redan brun nu efter bara några dagars solande, så det är skönt!

Nu ska jag stänga av denna grunka och fixa mitt hår och sen ta på mig lite kläder.
Jag skriver lite senare förmodligen! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback