Snart är det dags!

Skrivet den 2010-06-15 Klockan 09:13:19 / Allmänt / 2 Kommentarer

Snart är det dags för mig att säga hejdå skola och hej sommarlov! :D
Känns himla konstigt, elller ja, det är ovanligt eller hur man ska säga.
För jag har bara gått i den här klassen i 1 år, men det känns som bara typ några ynka och få månader, absolut inte ett helt skolår. Och dom har ju gått i samma klass i 3 år, och jag som är så känslig kommer säkert börja gråta och det kommer ju bli pinsamt om ingen annan i klassen kommer göra det :o Men det ska nog gå bra får jag hoppas :)

Fan vad jag kommer sakna alla i klassen, även om vi inte alltid haft det perfekt så skulle jag aldrig vilja önska mig en annan klass.
9E är vad kärlek är! :D

Men nu måste jag kila och fortsätta göra mig klar! Har nyss plattat klart håret, nu ska jag locka det och sen så ska jag sminka mig och sätta på mig kläder. Jute, jag ska hinna smörja mig också! Och om typ 1 timme och 15 minuter kommer mormor och morfar och hämtar oss och då måste jag vara klar! :o
Så nu måste jag verkligen kila, men jag skriver mer efter avslutningen när jag kommer hem, eller så skriver jag senare ikväll! :D
Bilder kommer att tas av min syster och dom kommer också upp, iallafall några :D

Ungefär såhär kommer mitt hår se ut idag:

puss!

Kommentarer
Postat av: s u s a n n e

svar: hihihi, ja :D <3

2010-06-15 @ 13:16:01
URL: http://suunnis.blogg.se/
Postat av: s u s a n n e

svar: hehe, jo :) <3

2010-06-15 @ 13:36:48
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback