Slutar skolan imorgon!

Skrivet den 2010-06-14 Klockan 14:06:12 / Allmänt / 0 Kommentarer

Imorgon är det ABSOLUT sista dagen i skolan innan man går ut grundskolan och börjar gymnasiet. Alltså, imorgon börjar jag mitt sommarlov och det känns absolut inte som det, inte alls!
Solen skiner inte, det är fortfarande kallt och det regnar!
Verkligen inte bra, jag blir ju ledsen! :(
Det ska ju vara sol och fint väder när man slutar skolan. Inte något himla regn och moln!

Men iallafall, hade olympiad i skolan idag, gick helt okej.
Fick våra klasströjor också och det var inte länge som dom förblev rena. Nej nu är den fylld av kladd och namn/massa texter på både fram och baksidan. Jag slänger upp en bild på tröjan sen :)
Nu ska jag testa vilka skor jag ska ha på mig imorgon, står mellan två stycken :)

Men jag skriver mer sen eftersom bilderna ska upp! :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback