Skolavslutning 2010

Skrivet den 2010-06-15 Klockan 14:28:43 / Allmänt / 1 Kommentarer

Nu kommer bilder från min avslutning som äntligen är avklarad efter mycket om och men! :D

så såg jag ut idag :)












Där har ni några bilder från avslutningen. Som tur fick vi fint väder, men vissa tillfällen var det ritkigt kallt, gåshud över hela kroppen, men ändå mysigt :)
Efter det var klart åkte jag, mormor, morfar, Jonny och Karolina till Färgeläget och tog en fika, urmysigt även om molnen kom fram då. Sen fick jag skjuts hem och nu sitter jag här. Fan vad jag kommer sakna min klass, 9E, världens bästa ♥


killarna ♥


och självklart mina bästa tjejer! ♥

Nu vart det väldigt många bilder känner jag, men det beskriver min dag hittills och hur jag känner. :)
9E är vad kärlek är ♥

puss!

Kommentarer
Postat av: Koldolmen

KOM HIT SÅ FÅR JAG SÄTTA PÅ DIG...... lite varmare kläder ;P

2010-06-16 @ 07:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback