Packning inför Stockholm!

Skrivet den 2010-06-20 Klockan 22:52:34 / Allmänt / 1 Kommentarer

Jag drar ju iväg till Stockholm imorgon och stannar tills på fredag. Ska spendera hela veckan med världens bästa Therese! Kusinvitamin! :D

Nu kommer min packningslista emn kommentera gärna om ni ser något som jag har glömt! :)

Mobil
mobil laddare
headset
tandborste
tandkräm
smink
sminkborttagnings medel
locktång
extra trosor & strumpor
linnen
underlinnen
shorts
tights
skjorta
mjukisar
tjockiströja
mjukis strumpor
pyjamas
mjukis tofflor
piercing tvättning sak


Är det något jag har glömt?
Känns som om jag har glömt en hel jävla massa, men eller så kanske det bara känns mer när man packar ner allting. :)
Men jag är också så att jag vill ha val när jag ksa välja kläder varje dag. Så jag tar med mig alldeles för mycket kläder än vad som egentligen behövs. Vilket är jävligt onödigt eftersom väskan bara blir tung som ett hus eller något ;o
men man vill ju liksom kunna vlja kläder som här hemma. Så hela min garderob kommer ju nästan få åka med imorgon kan jag säga. ;p

Och så fick jag höra lite sista minuten nyheter. Jag kan tydligen bara stanna i Sthlm tills på torsdag för mina kusiner skulle iväg tidigt på fredagen så en dag mindre blev det. Men det kommer bli urmysigt iallafall! :)
Gröna lund någon dag! :)

Juste, imorgon måste jag upp ASTIDIGT!
Ska ta bussen som går till sthlm halv 10 men vi måste åka härifrån halv 9 för vi ska hämta min syster hos Jonny vid kvart i för att skjutsa henne ner till vårdcentralen till kl 9. Efter det är det raka vägen till Nyköpings bussterminal och lämna av mig, hoppa på bussen och då säger jag HEJDÅ NYKÖPING & OXELÖSUND! :D
FAN SÅ SKÖNT faktiskt! :)
Men innan det måste jag fixa allting, och eftersom jag ska platta mitt hår lite snabbt imorgon och sen locka det, och det tar ETT JÄVLA BRA TAG kan jag lova, så måste jag hoppa in i duschen typ exakt NU!
Så jag hinner inte skriva mer nu, hinner nog inte det alls imorgon bitti heller! :)

Men jag kommer att finnas på min mobil hela tiden så det är bara att höra av er :)

puss!



Kommentarer
Postat av: Thunis

Du glömde Plånbok, Handduk och Bikini :O ;P

2010-06-21 @ 08:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback