orkar inte

Skrivet den 2010-06-04 Klockan 18:17:16 / Allmänt / 0 Kommentarer

Orkar inte skriva något mer än att jag håller på att dra på mig världens förkylning känns det som.
Kan knappt äta något utan att jag spyr upp det, halsbränna, svimfärdig och huvudvärk på det. Kanske har feber också.
Känns ju sådär lagom kul nu när skolan slutar!
NEJ!
Men jag hoppas för allt i världen att det inte blir såååå illa att jag måste stanna hemma på avslutningen. Ni får hålla tummarna! (Y)

Iallafall, har solat en stund idag, vet inte om jag fick någon färg, jag hoppas det iallafall. :)
Men nu ska jag gå och bara lägga mig i sängen och ta det lugtn. Får se om jag mår bättre sen. :)

Förresten, det är bara på måndag vi har riktiga lektioner kvar, sen är det bara slapp-dagar! :D
Hur skönt är inte det? :)
Men jag måste dock verkligen hitta en avslutningsklänning, och det är FORT!
Jag får kolla kolla kolla nu överallt och se om jag hittar någon jag gillar! :)
Och nu får vi se nästan gång jag har tillräckligt med energi till att blogga.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback