onsdag

Skrivet den 2010-06-02 Klockan 07:14:22 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag är det onsdag vilket betyder FRILUFTSDAG med skolan!
Eller ja, iallafall med klassen.
Alla nyblivna 7:or ska komma till skolan så vi får inte vara där eller något.
Så idag bli det att dra ut till våtmarken här i våran lilla råtthåla Oxelösund, och jag hatar såna ställen. Men vi får se hur det går. :)
Det jag oroar mig för är att jag knappt kommer kunna äta något. :p haha, fast jag är iofs van, men om man verkligen blir hungrig, då blir det lite panik. Men det ska nog gå bra. :)
Ska möta Emelie utanför henne vid halv 9, sen drar vi bort mot busshållsplatsen för att möta upp Joline, sen cyklar vi iväg. :)
En grej som jag kan trösta mig med är att jag har VÄRLDENS godaste juice med mig. :D
Haha, fast det är ingen annan i klassen som har smakat den som tycker den är god, men äsch, då får ju jag alla för mig själv, ellerhur? Det är ju ASBRA! :D

Här bjuder jag på en sjukt bra Cover på Nothin' on you med B.O.B eller vad han heter :)
Det är Joseph Vincent som sjunger den. SÅÅÅÅÅ BRA så jag dör!



Ni måste lyssna på hela. Omg vad bra den är! :D
Och sen kan jag bjuda på hur jag ser ut idag :)



Mitt hår är blött och slitet, därför ser det ut som ett fågelbo.

Men nu måste jag kila och fixa några andra saker, men vi hörs senare!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback