fjeojflkjö

Skrivet den 2010-06-08 Klockan 21:21:33 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kände att jag inte är så himla seriös idag.
Men vafan, imorgon är det '' lotsens dag '' och vi ska mötas halv 10 på Jogersjö. Förmodligen så ska vi bara slappa hoppas jag, sen ska vi äta vid halv 12 och efter det ska vi tydligen kolla på någon liten film i skolan. Så jag slutar kanske runt 12 imorogn. :)
Efter det blir det att dra in till Nyköping för att vara med Josse en stund för hon ville det efter typ 1000 år :p
Men det ska bli kul. :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ksa göra för det finns inget att göra typ.
Men ska väl sätta på en film skulle jag tro.
Men jag finns på mobilen som vanligt!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback