blöööö!

Skrivet den 2010-06-06 Klockan 23:02:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu ska jag stänga av denna apparat och lägga mig i sängen, slå på tv, se om något bra kommer upp i TV.rutan, annars så får det blir film. :)
Skola imorgon, sista riktiga dagen och jag blir ÄNTLIGEN klar med min tjocktröja på slöjden och jag är ÖVERLYCKLIG! :D
Jag hoppas bara att den ser okej ut på eftersom jag inte har testat den ;p Eller jo, iallafall typ två gånger :)
Men den ska nog passa alldeles utmärkt.
För övrigt har jag nyss beställt min avslutningsklänning. Hur söt som helst, får se hur den sitter när den kommer om om ca. 2-4 dagar :)
Sen på Torsdag är det ju avslutningsmiddag! Shit, jag längtar fan asmycket. Men samtidigt är jag lite nervös eftersom jag inte vet vem jag kommer få sitta bredvid :p
Men nu måste jag dra bort från datan innan jag känner att jag tröttar ut er :)
Jag uppdaterar imorgon era sötisfisor :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback