BLAHABLAHA!

Skrivet den 2010-06-28 Klockan 15:43:45 / Allmänt / 0 Kommentarer

Fan vad jag inte gillar min mamma just nu!!!!!

Visst, hon är vrldens bästa i de allra flesta tillfällen men vid såna tillfällen som nu kan jag verkligen hata henne.
Hon tvingar mig att plugga MINST 1 timme franska varje dag som jag skrev i förra inlägget. Jag har gjort det, och nu helt plötligt säger hon att jag måste ut och plugga MINST 1 timme till för att glosorna ska sitta för att hon ska förhöra mig sen och då MÅSTE jag kunna dom.
Det är för fasiken sommarlov! ;o
Inte nog med att hon tvingar mig att plugga franska glosor minst 1 timme varje dag på sommarlovet, nej nu ska jag kunna dom och plugga som en jävla gris tills jag sprängs av franskaglosor! ;o
ASSÅ AHHHHHH!!!!!

Men fan, nu måste jag gå och plugga IGEN!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback