bilder från gårdagen!

Skrivet den 2010-06-18 Klockan 14:15:33 / Allmänt / 3 Kommentarer

Rickard kom hit igår och vi tog en rejäl promenad, och då menar jag verkligen en rejäl promenad. ;o
Vi gick först till Kattberget för vi tänkte fota lite, eller Rickard tänkte, men så var det massa små skitar där så då drog vi därifrån, gick genom Danvik ungefär och sen till tempo, efter det gick vi ända bort till Ramdalshöjden. Dom där stora fula rosa, gula, gröna och vita lägenheterna? Som är typ som halvmånar. ;o
Vi gick dit för att hälsa på Rickards pappa, efter vi varit där så gick vi tillbaka för han skulel ta en buss hem. Sen fick vi stå och vänta på hans buss i typ 30 minuter, sen drog han hem. Och då stod vi vid tempos busshållsplats, då skulle jag GÅ hela jävla vägen hem!
Och dagen innan hade jag gått en lite promenad men fått skoskav av mina skor och då gick jag bakfota en bit då också, sen när jag kom in kunde jag inte stå, sitta eller ligga utan att mina fötter verkligen BRÄNDES!
Och så jävla smart som jag ät tog jag samma skor på mig igår som dagen innan.
Och tror ni inte jag får ännu mer skavsår och skoskav?!
Så jag pendlade mellan att gå bakfota eller med skor och få skitont av både sättet i typ 3 timmar ;o
DUKTIGT! (Y)
nej...

men iallfall, Rickard tog några fula bilder på mig under promenaden igen som jag kommer bjuda på. :)







Till sista fick ni iallafall en icke '' face-ad '' bild, och JA JAG SER TJOCK UT PÅ BILDERNA!
och ja det är sant. :)
Men jag gillar faktiskt mitt hår på den här bilden, det enda :)

men nu ska jag gå och städa lilla badrummet! :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Filippa Cervin

jag lottar nu ut min 2 design, var med och tävla (:



http://yokis.blogg.se/

http://yokis.blogg.se/

http://yokis.blogg.se/

2010-06-18 @ 18:23:12
URL: http://yokis.blogg.se/
Postat av: Adrian Lindberg

Heey du ser inte alls tjock ut! Plus att bilderna hade varit bättre Icke "Face-ade";) hehe

2010-06-18 @ 18:25:59
Postat av: Adrian Lindberg

Adda msn?:) [email protected] skulle vara kul att prata lite:)

2010-06-18 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback