baraförattliksom!

Skrivet den 2010-06-09 Klockan 19:06:08 / Allmänt / 0 Kommentarer

HEJ ANTON! :D

Detta inlägg är BARA till just dig som tack för att du läser min blogg varje dag! :D
Eller iallafall försöker! ;)

Tänkte bara säga att jag är tacksam för det, du är världens bästa, jag älskar dig omg! :D
Du är världens mest underbaraste person som finns i världen :D:D:D

( okej, jag tänkte skriva som fjortisar skriver till vissa i deras inlägg. Vet inte om jag lyckades så bra men vafan. :p )

Iallafall, dagen har bara rullat på bra :)
Varit på Jogersjö ( enligt mig men det heter Jogersö egentligen ) med klassen, sen åkte vi till skolan för att ha lunch, efter det fick vi se en liten '' film '' från 7:an när min klass hade sin allra första redovisning. Och fyfan vad små och söta alla var! :D
Omg vilket gott skratt man fick :)

Efter det frog jag hem och fick dra ner till bussen nästan direkt. Bytte bara om, sen som sagt till Nyköping och var med Josse. Gick på stan och köpte nya tights och en sjal till min klänning till imorgon kväll. ( Balen/avslutningsmiddagen ) och en bild kommer i slutet av inlägget. :)
Blev verkligen nöjd och nu är jag spänd på att få veta vart vi ska åka och vem jag får sitta vid :)
Det är verkligen nervöst :)

Men nu nåste jag kila för jag ska ringa min kusin snart tror jag och prata om fredag och möjligtvis lördag, och sälvklart snacka lite skit :)
Men jag uppdaterar mer imorgon!

puss!



Så kommer jag se ut imorgon, fast med en svart sjal till det. Ur snyggt blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback