200 inlägg!

Skrivet den 2010-06-30 Klockan 16:41:55 / Allmänt / 0 Kommentarer

Detta är mitt 200:ade ( säger man så? :o ) inlägg.
Ett litet grattis kanske? ;)
Nej jag bara skojar :)

Imorgon kommer iallafall min kusinvitamin ner hit och stannar tills på lördag för annars hade hon inte haft något att göra för hon hade varit hemma själv och hon hade hon sovit bort hela dagarna och det får man ju inte göra! :)
Jag vet inte direkt när hon kommer imorgon men efter det blir det väl bara att vara ute och cykla i Oxelösund, kanske inte världens roligaste men vafan, bättre än ingenting, right? :)

Angående mitt gymnasie och media. Denna sommar ska jag verkligen satsa på att fota massor! :D
Jag ska ta varje tillfälle i akt och bli mycket bättre än vad jag är. :)
Visst låter det bra? ;)


Nej men nu ska jag dra och lyssna på massor med musik och försöka fixa mitt internet på min ipod eftersom det inte funkar :(
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback