Söndag

Skrivet den 2010-01-24 Klockan 13:30:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det var ett tag sen jag satte mig framför datan och faktiskt bloggade känner jag.
Hur längesen kan det vara? Ja väldigt längesen iallafall.
Men nu är jag tillbaka och jag hoppas på att förbättra mig radikalt. :)

Idag blir det nog att plugga järnet eftersom man har franska prov imorgon.. ;/ Dam dam dam daaaaam! ;o
Kommer bli så jävla fail så det finns inte. ;o

Men ja, får plugga så att alla hjärnceller åker bort antar jag. ;p

Senare ska jag nog bara ta det lugnt, grannen kom och lämnade den nyaste Wallander filmen så den ska jag nog kolla på. Sen kollade jag klart på hela säsong 5 av One tree hill igår, kanske inte världens bästa idé eftersom gamsla minnen revs upp..
Men jag får hoppas det blir bättre snart. :)

Nu ska jag dra, göra varm choklad och sen trycka ner huvudet i läxböckerna. :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback