döööö!

Skrivet den 2010-01-24 Klockan 19:45:34 / Allmänt / 0 Kommentarer

Okej, hela jävla dagen har gått och jag har inte pluggat ett jävla PISS! känns inte så himla okej! ;o
Bara undrar hur fan det kommer gå imorgon på franska provet! Det lär ju gå käpprättåtskooogen!
Sen ska jag till tandläkaren imorgon för att fixa något som får min tand att dras utåt så den kommer i samma rad som dom andra. Svårt att förklara men det blir nog bra sen när allt är klart :) Det är ju bara lite mer än ett år kvar tills hela skiten är ute ur käften och det kommer bli sååå skönt! :D kommer fan älska att borsta tänderna då! :)

Nej jag borde nog faktiskt få något att plugga nu med tanke på provet imorgon! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback