Tisdag

Skrivet den 2010-02-02 Klockan 06:51:54 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kl är 06.40 och jag ska snart dra iväg till skolan, kankse inte världens roligaste grej men vafan, måste man så måste man, right? :)
Ganska lång dag, slutar 15.20, en av de senaste dagarna, men vi har inte så jättemånga lektioner men dom är typ uuuur lååånga! :o
Ska iallafall se sista delen på serien '' Familjen Wiess '' från andra världskriget, alla 9:or kollar på dne tillsammans och ett avsnitt är 1 h 30 min
Så jävla irriterande, för vi sitter i en iskall aula, på jävligt obekväma trästolar som gör att ryggen knäcks och värken, och att rumpan somnar, vilket inte alls är behagligt! :o men det är skönt att det snart är över! :D
Vi har ju sluppit lektioner som har varit skittråkiga pågrund av det här så det är väl ganska skönt ändå :)


Angående mitt gymnasieval, nu har jag sökt och mamma har skrivit under det, men jag vet redan att jag ska ändra mig när vi får göra det i april, jag ska förmodligen gå i sthlm på antingen media eller mode/design. :)
Min kära och snälla kusin Linda ska kolla upp lite skolor åt mig och ta reda på saker om dom, och så ska hon kanske fixa så jag kan få komma och hälsa på en dag där, men vi får helt enkelt se hur det blir med det, men ajg hoppas på att det blir sthlm för mig. :)

Nej nu måste jag nog lägga ner så jag hinna fixa de allra sista grejerna innan jag ska till skolan. :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback