tisdag

Skrivet den 2010-02-23 Klockan 21:04:45 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag var jag hos mormor och morfar för att käka, stannade kvar en stund efter också för att smälta ner maten och så. Kom hem runt 19.00 och sen satte jag mig här.
Känner mig inte på världens bästa humör nu och har inte gjort på ett himla bra tag nu och jag känner att det behöver gå över väldigt snart! Jag sårar bara dom i min omgivning och det gillar jag inte!

Kan det inte bara bli som jag vill för en gångs skull?.

Kan man bara inte få vara ledig hela livet istället? :o

Nej nu tycker jag att jag är väldigt negativ och jag ska inte sprida den negativiteten till er!
Ska sluta nu!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback