Tisdag

Skrivet den 2010-02-09 Klockan 12:21:38 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det blev ingen skola för min idag inte. :o Är typ döds förkyld och feber, sen kallsvettas jag också och jag tänker inte sitta i skolan och snora varannan sekund och sen snyta mig var tredje minut :p
Så nu sitter jag här, har typ varit vaken nästa sen kvart i 6 för vi firade min syster och så, sen var jag ju tvungen att gå upp och massor,och jag fick mig bara inte till att somna om igen så jag har typ bara suttit och glott här. :o

Känner att jag behöver göra något annat men vad finns det att göra, vi har inga bra filmer, det finns inget på tv, och alla är i skolan och kan knappt smsa så det finns inte direkt så många andra alternativ. :)
Calle har nog varit den mest sociala människan jag mött. :p
Han är iallafall rolig! :D

Snart ska man väl ta och göra något annat, jag måste fan börja göra min so som ska in på måndag :o
Har typ hur mycket som helst kvar och våran lärare säger att det här ska vara vårat största arbete någonsin.
Han är lite sådör lagom knäpp i huvudet.

Glor runt lite på ny musik och förhoppningsvis hittar jag något bra :)

Nej nu sa jag göra något!
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback