TA ER I BAKEN!

Skrivet den 2010-02-22 Klockan 23:02:50 / Allmänt / 0 Kommentarer

Asså den här dagen kan ju inte suga mer än vad den redan gör liksom!
Har inte gjort ett jävla piss idag, bara suttit inne och glott in i väggen. WIIIE vad kul!..
Eller inte! :o

Imorgon ska jag iallafall till mormor och morfar och laga mat och så, ska faktiskt bli riktigt mysigt! (Y)
Sen på onsdag kommer Josse hit och det ska faktiskt bli kul, sen blir det att hon sover över här! Men på torsdag blir det mindre kul, ska in till bup kl 11 på lovet! Fyfan alltså! :o
kommer ju dö!
Sen blir det bara att dra hem och lägga sig igen, inte fan tänker jag gå upp så tidigt på lovet och vara vaken då.
har redan vaknat rätt tidigt under helgen så jag är rätt trött på det för jag hittar aldrig någonting att göra på dagarna!
Men jag ska ut och fota någon dag, så om någon vill följa med så är det bara att säga till :D

Nej nu ska jag nog stänga av datan och hoppa i säng, dunka lite musik eller kolla på tv/film! :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback