Söndag

Skrivet den 2010-02-21 Klockan 15:40:50 / Allmänt / 0 Kommentarer

Den här dagen har verkligen känts hur seg som helst. Vaknade första gången vid typ halv 8, sen har jag bara fortsatt och vakna under hela morgonen/förmiddagen. Dels pågrund av att mina grannar höll på med snökanonen utanför mitt fönster hela morgonen och den låter riktigt förjävlig kan jag tala om för er. Sen så var ju syrran här med Jonny igår och dom var ju inte direkt tysta imorse heller. Sprang in och ut i mitt rum, väckte mig för att bara göra det och allt. Sen var pappa uppe på taket och skottade bort all snö för om det blir blött kan taket rasa in så han har gjort det hela morgonen och tyst har det inte varit heller. Men det är sånt man får leva med right? :)

För övrigt tycker jag att snön ska bort nu! Vi har ju 1 ½ meter snö på våra stenar på våran baksida och snön är ända upp till mitt fönster. Vart man än kollar är det bara vitt och snö!
det skulle absolut inte vara fel med sommar!
Solen skiner, man ligger på stander och solar, hänger med några polare, grillar på kvällen, bara tar det lugnt. Hur mysigt är inte det liksom? :D
Men jag får hålla tummarna för att sommaren kommer fort i år! :)

Idag blir det nog bara att ta det lugnt, precis som igår. Känner inte att jag är så himla pepp på att gå ut. Fast egentligen vill jag göra det för att kunna fota men dels är det så himla kallt och jag har bara ingen ork till det. Men vi får se vad som händer under dagen. Vem vet, jag kanske ändrar mig? :)

förresten så måste jag ringa tandregleringen för att fixa min tandställning. Måste spänna tråden för den är alldeles för lång och skrapar upp mina kinder och det är allt annat än mysigt!

Nej nu ska jag väl ta och fortsätta och dunka lite musik och kanske skriva ner någon text om jag hinner. :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback