Söndag

Skrivet den 2010-02-28 Klockan 15:10:01 / Allmänt / 0 Kommentarer

Söndag - och det innebär att det är sista dagen på lovet innan skolan börjar :)
Känns faktiskt rätt skönt att lovet är över. Iallafall med tanke på att jag typ inte gjort ett piss på lovet. Förutom i onsdags och torsdags då jag var med josse :p
Annars har jag tyo bara suttit och inte gjort något överhuvudtaget.
Så det känns ganska skönt att skolan kommer igång igen och man får någonting att göra på dagarna. Även om skolan inte är den plats man älskar högst på jorden. :)

Men man gör ju något, right?
det är ju inte direkt att man sitter och stirrar in i väggen hela dagen, man går, amn träffar sina klasskompisar, man har lekioner! Inte världens roligaste lektioner men ni fattar :)

Idag vet jag inte vad som ska hända. Jag och mamma ska prata med pappa sen när han kommer hem om att fixa ett träningskort åt mig på hyllan, sen ska vi prata om att jag ska fixa gitarrlektioner någonstans igen och något mer tror jag det var. :)

Nu tror jag att jag ska dra och dunka mer musik i öronen. Försöka ladda ner lite ny musik :) (Y)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback