Palla 1 år till!

Skrivet den 2010-02-14 Klockan 19:46:00 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag är verkligen så jäövla pepp på att pierca tungan!
Har velat göra det hur länge som helst och nu när jag har tandstllning så har jag bara velat göra det ännu mer! Och jag får ju inte göra det medans jag har den i munnen bara för tandställningen kan rosta och gå sönder.
Så jag måste vänta minst 1 år till för att kunna pierca tungan! Hur jävla jobbigt är inte det?!
Jag vill ha det NU!

Så himla snyggt så jag dör!
Men när jag väl får bort tandisställningen så ska jag göra det även om mina föräldrar inte vill. :D
Ja jag vet att jag är busig, men vafan, så himla snyggt! :D
Sen ska jag antagligen också pierca naveln så det är väl antagligen bara att vänta. Men jag bara läääängtarlääängtarläääängtar tills dagen jag gör det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback