Onsdag

Skrivet den 2010-02-10 Klockan 14:22:14 / Allmänt / 0 Kommentarer

Blev att vara hemma från skolan idag också, men imorgon ska jag till skolan, dels för att göra nationella provet och sen får jag se hur länge jag klarar mig i skolan. Hoppas att jag kan gå hela dagen för jag vill inte vara hemma och sen så vill inte mamma att jag ska gå någonstans på fredag. För jag MMÅSTE vara frisk tills på fredag när Calle, Emilia och Emil kommer :D
Har typ ingenting att göra verkligen och jag är så himla rastlös!

Calle har slutat nu så jag hoppas att han kommer hem snart så han kan sätta sig vid datan och hålla mig sällskap! :D
Fast han ska säkert repa idag, som alla andra dagar nästan. :p

Jaja, om jag får messa med honom är jag glad :D

Halsen är väl lite bättre, nu är det bara näsan kvar. :) det täppta är borta så det är grymt skönt! Bara att den rinner hela tiden men det får jag väl stå ut med. :)
Hoppas bara det går över tills imorgon eller åtminstone imorgon kväll! :D

Nu ska jag gå och göra ordning en god fruktsallad och sen leta efter ny musik! :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback