onsdag

Skrivet den 2010-02-24 Klockan 13:57:11 / Allmänt / 0 Kommentarer

Vad händer idag gott folk?`:)
För mig blir det som de andra dagarna och inte göra ett piss.
Egentligen så skulle Josse ha kommit hit men hon dissade mig så jag har ingen reservplan direkt så det blir nog att bara dunka musiken i hörlurarna och tråka :)

Imorgon blir det att gå upp rätt tidigt för kl 11 ska jag till bup! :o Fyfan säger jag bara! :(

Men som sagt, om någon vill hitta på något så säg till :)
Jag tror förresten att jag ska dra ut på en promenad ett tag :)
Det är underbart väder, solen skiner och det är inte minus ute så det låter som en ganska perfekt idé! :D

vi hörs!
puss!

bjussar på denna bild för jag är såååå snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback