Måndag

Skrivet den 2010-02-08 Klockan 17:57:44 / Allmänt / 0 Kommentarer

Första dagen på ny vecka, känns faktiskt som att denna vecka kommer bli bra och gå ganska snabbt!
imorgon blir det nationella i svenska, på onsdag slutar jag tidigt och på torsdag ör det inte sådär många riktiga lektioner, sen är liksom fredagen här och då är det ingen vanlig dag i skolan. Då ska vi ha någon '' kamrat dag '' som 8:orna har fixat, men jag ska nog dra lite tidigare för att komma hem, fixa mig lite och sen ner till bussen för att hämta Calle, Emilia och Emil :D
Sen drar vi hem till mig och kollar väl på film, lär väl inte finnas något speciellt mycket annat att göra. :)
Men dom tar 19.11 bussen in till Nyköping och sen åker Calle och Emil tillbaka till Eskilstuna. Så himla sämst, ville ju att dom ska vara kvar!
Sen på lördag kommer mina kusiner hit för att fira min syster som fyller 19 imorgon, och så ska dom sova över här.
Sen på söndag MÅSTE jag verkligen plugga hela dagen! :o

Nu sitter jag bara här och ugglar med musik i öronen medans Calle sitter och repar med sitt band! :D
Kolla deras myspace!

http://www.myspace.com/euphoricpunkrock

Bääästa! :D
kolla samtidigt New foundation

http://www.myspace.com/newfoundationnf

Nu ska jag väl gå och göra något nyttigt, eller iallafall inte sitta här hela kvällen.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback