Måndag

Skrivet den 2010-02-22 Klockan 16:06:06 / Allmänt / 0 Kommentarer

Första dagen på lovet och man har inte gjort ett himla piss idag!
Vaknade av någon random känsla av att jag inte var den jag var :o
Någon gång vid typ 11 gick jag väl upp. Hela huset för sig själv, ganska skönt, bara att jag inte fattade nånting först. Trodde alla hade övergivit mig. :o
Kändes lite sådär ganska random.

Sen har bara timmarna gått och gått och man har inte gjort något speciellt. Bara suttit och glott in i väggen nästan. :o
Och nu är Emelie i fjällen, saknar henne redan!
Även om vi inte är utanför skolan så känner man att hon inte är här.

Senare idag blir väl bara att inte göra något. Samma sak blir väl imorgon, om jag inte drar in till Nyköping då istället.
Skulle nämligen gjort det idag men det blev inte så.
Vi får helt enkelt se vad som händer.
Man vet ju hur fort planerna kan ändras med tanke på igår.

Och nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen. Mamma är och hämtar Jonny och syrran för Jonny ska skotta våran grannes tak och han får 1000 kr för det.
Men nu ska jag kila, vi hörs!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback