Lördag

Skrivet den 2010-02-06 Klockan 12:18:44 / Allmänt / 1 Kommentarer

Ska alldeles strax dra ner till bussen och in till nyköping och träffa Josse :)
Ska faktiskt bli kul, har inte träffat henne på ett tag nu så det ska bli skönt att få träffa henne igen :)

Igår var jag på Rockkarusellen med Emilia. Hon skulle hit och kolla på sina kompisar som spela och då tänkte hon på mig för jag bodde ju här i Oxelösund * söt är hon! *
Så jag följde med dit, fick träffa hennes polare. Ett gäng härliga killar :D
Otroligt duktiga var dom också! :D

Emilia hade kollat fel på busstiden, eller så var det bussen som bara är helt bakochfram vriden för hon fick lite sådär rådamp igår när vi drog ner för att hon skulle med bussen och så gick den inte förrän om en timme typ. :p Vi gick tillbaka och satt och vänta där, sen kom hennes mamma och var så gullig och skjutsade hem mig. :)

Plus att idag vaknade jag typ kvart över 9 och kunde inte somna om så ag har typ bara gått runt på morgonen och inte gjort något, förutom att fixa mig :)

nej nu måste jag kila så jag inte missar bussen! :D

puss!

Kommentarer
Postat av: Emilia tha man!

Ja damp bussarna kan fan ta sig i sitt bensinhål!

2010-02-07 @ 16:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback