lördag

Skrivet den 2010-02-27 Klockan 17:43:31 / Allmänt / 0 Kommentarer

det var några dagar sen jag bloggade men jag har bara inte haft tid. ;/
Sorry folket, men så har det varit.
Iallafall så var josse här från onsdag tills torsdag och sen igår så gjorde jag tyo inte ett piss, som vanligt. Så man blir iallafall inte förvånad. :)
Idag har det varit samma visa igen och Martin Jonsson min vän fyller 17 imorgon så vi alla säger ett STORT GRATTIS till honom! :D
Hoppas han får en toppen dag, vilket jag tror han kommer få :)

Ikväll blir det bara att slappa och ta det lugnt. Om det är någon som finns där ute och har tråkigt så säg till, finns antingen på mobilen eller här hemma. :)

Nu ska jag dra och nörda lite one tree hill IGEN!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback