Lördag

Skrivet den 2010-02-20 Klockan 12:51:32 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det vart att leka med Josephine igår efter skolan, var faktiskt riktigt kul. Har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på jag vet inte hur länge. Jag fick så jävla ont i magen och ont i kinderna, men jag kunde bara inte sluta skratta. :)
Kom hem vid 22.00 ungefär och sen kollade jag bara lite på TV ett tag, sen blev det bara att sitta här :)

Idag är det lördag ocn jag ska bara ta det lugnt tror jag. Jag orkar inte göra något idag, för jag har ju ändå en hel vecka på mig att träffa folk för vi har ju äntligen fått sportlov!
Jag menar det, lovet kunde inte ha kommit på ett bättre ställe! :)
Fullt upp i skolan verkligen och på himla dåligt humör den senaste tiden, så det ska bli riktigt kul att bara kunna slappna av nu en vecka utan skolan med massa plugg :)

Nu ska jag nog gå och kolla på one tree hill som vanligt eller kolla på något annat.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback