Inaktiv eller vadå?

Skrivet den 2010-02-18 Klockan 21:46:19 / Allmänt / 0 Kommentarer

Känner jag att jag har varit väldigt inktiv på bloggen ett par dagar nu men jag har bara haft fullt upp med skolan, pluggpluggplugg och mera plugg. Varit väldigt mycket runt det psykiska och det fysiska humöret har väl inte varit det bästa heller så det är därför det inte har hänt så himla mycket här.
Men jag hoppas det blir en ändring nu, ska försöka se till att det blir det iallafall, även om jag inte är på topp både psykiskt och psykiskt.

Engelska prov imorgon och svenska inlämning, sen är det lov, och lovet kunde inte komma på ett mer passande ställe. Ska faktiskt bli väldigt skönt med att bara kunna ta det lugnt, ingen skola, inga jävla ungar som går dig på nerverna hela jävla tiden. Så jävla skönt!

Nu orkar jag inte skriva mer, ska väl plugga det sista på engelskan.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback