Calle

Skrivet den 2010-02-07 Klockan 16:00:36 / Allmänt / 1 Kommentarer



Den här söta saken träffade jag i fredags på spelningen här i Oxelösund.
Han är otroligt underbar, även fast vi typ bara sa hej och hejdå.
Han personligehet lyser igenom allt och han fick mig att le hela tiden! :)
Han, Emil och Emilia ska komma hit på fredag så det ska bli grymt kul! :D
Vill träffa han nu men får vänta tills på fredag. Men jag vill inte att han ska hem!
Hans leende dödar en liten sådär smått faktiskt. ;$$ :D


För övrigt så blir det nog att plugga lite idag, om jag nu orkar. Annars så ska jag nog bara vila ut tills imorgon :)
På tisdag blir det nationella prov i svenska * orkar inte * men det blir nog inte så svårt så jag oroar mig inte så mycket faktiskt :)

Nu ska jag väl antagligen dra och plugga lite! :) * duktig *

puss!

Kommentarer
Postat av: Emilia tha man!

söt du är :) <3

2010-02-07 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback