blablabla

Skrivet den 2010-02-21 Klockan 23:04:18 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag skrev ju förut att det vart ändrade planer och att jag skulle in till Nyköping och leka med josse, men tror ni inte att det vart ändrade planer angående det också?! :o
Jag gick ner och skulle ta bussen som gick 17.08 och jag var där 17.00 och så blev klockan 08, den vart kvart över, den vart halv och jag såg inte till någon buss överhuvudtaget. Så när klockan hade blivit 35 så gav jag upp med att vänta på bussen så jag drog hem. Stel som en jävla pinne, fötter som isklumpar, tår som jag inte kunde röra, knallröda öron och näsa ( ingen mössa och inga vantar ) där av öronen och fingrar jag inte kunde röra.
Känner att jag var lite sådär lagom kall.
Så jag drog aldrig in till Nyköping, det blir att leka med josse på onsdag då hon kommer hit och sover över :)

Nu sitter jag bara här och nördar musik som vanligt, man blir ju iallafall inte chockad :)
Inte på något bra humör heller, så jag letar efter hårförlängning! :D

nu ska jag återgå till att göra det så jag inte tråkar ut er alldeles för mycket!
Puss!
Bjuder på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback