Alla hjärtans dag = plugg!

Skrivet den 2010-02-14 Klockan 16:18:50 / Allmänt / 0 Kommentarer

Alla hjärtans dag idag alltså, vad händer idag då?
Jo för min del blir det att plugga, hela dagen/kvällen.
Härlig alla hjärtans dag va? :)

Vissa folk jag känner ska faktiskt också plugga så jag är iallafall inte ensam (Y)
Sen ska ju säkert väldigt många fira denna så kallade '' speciella '' dagen med någon man tycker om.
Vilket är tradition som vi säger.
Men vem kom på den här dagen, man kan väl ro om varandra lika mycket som man ska göra idag i vanliga fall ellerhur?
Man ska ju inte behöva ha en dag som man verkligen ska ro om varandra, tycker inte jag iallafall :p
Jag fattar liksom inte poängen. För de flesta säger ju att det här är den bästa dagen på året eller iallafall en av de bästa för att just dom kanske har någon att fira dagen tillsammans med. Men dom som inte har någon att spedera alla hjärtans dag med då, det är ju knappast den bästa dagen för dom. Och vissa tycker säkert att '' ja men dom får väl skylla sig själva '' men hur kan dom göra det? Deras vänner kanske är upptagna, dom kanske inte har någon flick/pojkvän, jag tror dom är rätt medvetna om det varje dag och sen att denna dag kommer och påminner dom om det ytterligare en gång till. Det känns knappast bra.
Men visst, har man någon man älskar att fira den med så är det ju bra och mysigt. :)

Men min alla hjärtans dag ska iallafall spenderas med skolböckerna i ansiktet tills mina ögon blir alldeles fyrkantiga, någon som är avundsjuk eller? :)

Sitter och skriver så fingrarna blir alldeles röda snart, känns som att jag borde ta en paus snart eller något, vad tycker ni? :)

men nu ska jag återgå till min lilla pluggisnördhörna!

jag bjuder på bilden hörrni!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback