svar på tal.

Skrivet den 2010-12-01 Klockan 20:59:39 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag fick en fråga om vart jag hade jobbat som jag inte trivdes med av en tjej som också söker jobb och som inte ville ha ett sådant dåligt jobb.
Jag som egentligen inte vill säga det eftersom jag tycker det är fel av en att säga det om jobbet men jag vill faktiskt inte att folk ska jobba så dåligt som jag gjorde.
Eller alltså, det är enligt min mening, men jag tyckte faktiskt inte det var bra. 
Men för att komma tillbaka till frågan så var det på Jamjam jag jobbade.
Eller jag vet inte om det heter så, jag tror det heter något annat men alla kallar det Jamjam.

Men det var iallafall där jag jobbade och inte trivdes.
Hoppas det var ett tillräckligt bra svar för dig Evelina! :)




Annars så är jag hemma, ligger i sängen med värsta förkylningen, halsont, magont, kallsvettas till och från. 
Men jag försöker krya på mig så mycket jag kan då jag måste vara frisk till helgen.
För hela min helg är fullspäckad. :)

För övrigt så åker Ellinor till Egypten på måndag den lilla skitungen.
Hon är borta i en hel vecka.
Tänk er bara värmen och allting.
Fyfan så skönt, och vi som måste stanna här i vinterkylan.

Fast jag kan faktiskt tycka om vintern, ibland iallafall.
Om man får vara med sina underbara kompisar, få ha snöbollskrig, sedan gå in och dricka varm choklad och krya ner i sängen med massa kuddar och täcken och kolla på film. Och inte får vi glömma de tända ljusen! :d 


nej men nu ska jag sätta på disneyfilmer som igår och glo på det hela kvällen. 
det blir ingen skola för mig imorgon heller så.

puss!

detta är det vi gör på LBS typ ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback