Svar på frågestunden!

Skrivet den 2010-12-06 Klockan 00:04:52 / Allmänt / 0 Kommentarer

Gillar du din kropp, då menar jag allt på den? - nej, jag är inte nöjd med mig och långt ifrån heller. 

är du oskuld? - nej det är jag inte 

Du skriver mycket sorliga texter, jag ber dig inte berätta exakt allt som har hänt då det är nog väldigt personligt. Men så det jag undrar är väl.
Du skriver mycket sorliga texter, jag ber dig inte berätta exakt allt som har hänt då det är nog väldigt personligt. Men så det jag undrar är väl.

Har du en pojkvän? - nej jag har ingen pojkvän för tillfället.

Har du haft en pojkvän och sedan har han varit taskig?
- yes det har jag haft.

Har du någongång varit riktigt riktigt kär?
- riktigt kär har jag nog varit tre gånger. Sedan har jag nog lyckats lura mig själv genom att ha trott att jag har varit kär när jag inte varit riktigt riktigt kär.


varför dissade du min 100 gånger gurka? :'((((( - just för att det är du.. ;)

VARFÖR ÄR DUSÅ JÄVLA UNDERBAR? :O - för att jag är tacos ;) haha, nej men ellinor, den var dålig ;) 

varför är du så jävla pussy för? ;o - fråga mina föräldrar, dom som skapade mig ;) 

ÅH vilken fin blogg du har! - Tack så mycket! :)
Vilka är dina favorit färger? - svart, vitt, grått och gult måste jag nog säga. Rätt tråkiga färger, men det är jag ;)
Har du några syskon? - ja jag har ett syskon. Har en syster som är 19, snart 20 :)

När fyller du år?
- den 14 september

Vem är din bästa vän?
- ellinor :)

Vem är den personen du ser upp till?
- min mormor är nog den jag ser upp till mest. Min mamma är också en stor förebild för mig, men min mormor har alltid funnits där för mig i alla lägen, och hon är starkare än någon annan jag känner :) 

Är du oskuld?- nej jag är inte oskuld.

Hur gammal var du när du gjorde det.
- jag var 15 när jag blev av med min oskuld.

om du inte är oskuld?
- svaren finns ju ovan. 

Kommer du bli frisk snart? :D - ja adam, jag ska bli frisk snart! :) har redan kommit tillbaka till skolan även fast jag inte är helt frisk men jag bättrar mig! Försöker iallafall! :) 

Vad tycker du är en bra vän? - oj. En bra vän är en som man kan lita på till 100 %, en som kan få dig att le i alla lägen, en som alltid lyssnar och försöker ge råd för att man ska må bra. En som man kan vara sig själv med och någon som inte ljuger! En bra vän ska kunna acceptera en för en själv och inte för att vara någon annan, och gör man ett misstag och bråkar, då ska man kunna prata ut om det och försöka kunna fixa det istället för att dra därifrån direkt och så hör man aldrig av sig igen. 
Frågan är svår, men för mig är detta ovan så en bra vän ska vara. Har säkert glömt något men det jag kommer på nu iallafall! :) 

Gillar du din nuvarande klass mer än din förra? - jag gillar båda lika mycket måste jag nog säga, fast jag har mer band och är mer '' nära '' dom i min nuvarande klass men jag gillade båda klasser! :)

Vad vill du bli när du blir stor? - när jag vill bli stor vill jag bli fotograf. En sådan fotograf som får åka utomlands och överallt i världen för att få fota. Helst vill jag bli en '' natur fotograf '' eller hur man ska säga. Jag vill inte bli '' porträtt fotograf '' iallafall. Som jag känner nu om jag säger så! Sen om jag väl får prova på det så kanske jag börjar gilla det och ändrar min åsikt om det! :) 
Sedan har jag en väldigt stor respekt för alla olika sorters fotografer, jag tycker inte något av fotograf jobben är mindre värda än något annat, för alla fotografer, vilken de nu är vet vad de gör och älskar det de håller på med, och det är så jag vill bli också! :)

Planerar du att bo kvar i Nyköping efter gymnasiet eventuellt hela livet? :) - den frågan har jag faktiskt ställt mig många gånger. Samtidigt som jag inte tycker om Nyköping och Oxelösund av olika anledningar så är det som att detta är mitt hem. Jag har liksom, blivit uppväxt här, jag känner till det mesta här, alla mina kompisar här och liknande saker. Men jag vill samtidigt inte stanna kvar här för det finns sååååå lite att göra här. Finns inte så jättemycket jobb och allt är lite uttjatat. 
En period som jag gick igenom förut så kände jag bara '' jag vill härifrån NU! '' jag ville absolut inte stanna kvar. Det var därför jag t.o.m tänkte över att söka till gymnasiet i Stockholm istället, men jag är så glad att jag inte gjorde det för om jag hade gjort det, då hade jag fått lämna alla mina underbara vänner här, och jag hade aldrig fått träffa dessa fantastiska personer jag mött som jag nu går i samma klass som. I nuläget som jag känner så vill jag inte flytta härifrån än på ett tag, sen får framtiden bestämma vad som händer. :) 

Hur går det för dig i skolan? - jag skulle säga att det går bra för mig i skolan i nuläget :)

Vilka betyg satsar du på?
- jag säger såhär. Sålänge jag får Godkänt i alla ämnen är jag glad, men självklart satsar jag på de högre betygen också!

Vilket är ditt favorit/bästa ämne?
- Favoritämnet utav dom ämnena vi har nu på gymnasiet måste jag nog säga idrotten, sedan engelskan och median. Bara det att jag vill att vi ska göra mer roliga saker på engelskan, annars är det kul, och på median så vill jag ha mer fotouppgifter. Så vi får gå ut på lektionstid och fota och att vi får vara i fotostudion ( när den väl är klar )

Hur många poäng hade du (när du skulle söka till gymnasiet) ?
- jag hade 185 poäng. Jag tror dock att jag hade kunnat få högre poäng just för att jag hade nyss bytt skola i 9:an och lärarna kände mig inte tillräckligt för att ge högre betyg. Sedan är inte jag den mest ' utåtriktade '' personen som tar för sig på lektioner och så vilket behövs, både i grundskolan och i gymnasiet för att få de högre betygen! 

när fyller du år? - den 14 september

har du någon kille?
- nej jag har inte någon kille för tillfället.

vilken är din favorit låt just nu?
- oj.. Det finns så många. Men det är nog if it means a lot to you med a day to remeber. :) så grym!

vilken är din favorit film :))))
- oj, jag har två gengrer so jag älskar och det är skräck och disney. Min absolut favorit disneyfilm är svanprinsessan. Jag gråter alltid till den. Den är så genialisk, åh, så underbar! 
favorit skräckfilm kan jag inte bestämma mig för :) 

Vad för sorts filmer gillar du (typ vilken genre) ? - som frågan precis innan. Skräck och disney. Sedan gillar jag också american pie filmerna. :)

Har du någon bästa kompis, i sånna fall vem och hur träffades ni?
- min bästa vän måste jag säga är ellinor, vi träffades i 4:an då vi började på ny skola och i samma klass. Jag skulle egentligen gått i paralellklassen men jag bytte och hamnade i samma klass som henne. Vi blev vänner väldigt fort och sedan har det bara rullat på därifrån :) 

vilka bloggar läser du? :)<3 - jag läser några utav mina kompisars bloggar, och sedan några fotobloggar också :) 
jag kan göra ett inlägg om vilka bloggar jag läser Valeria! :) <3



sådär, nu är mitt jobb klart, jag har svarat på alla frågor som har ramlat in och jag hoppas att ni har fått tillräckligt bra svar! :)



bara för det bjuder jag på en fet jävla oredigerad bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback