nästan helt frisk!

Skrivet den 2010-12-17 Klockan 17:58:14 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag har varit rätt usel på att blogga de senaste dagarna men jag har varit sjuk och mått så fruktansvärt dåligt att jag inte har haft orken till att ta fram datorn och blogga.
Jag drog hem från skolan efter matteprovet i onsdags, trodde jag skulle svimma i skolan. Hade så jävla ont i hela kroppen, hade spytt natten till onsdagen och allting men kände att jag var tvungen att gå iallafall.
Men jag kom till skolan, gick och hade matteprovet som förmodligen gick åt helvete, sedan drog jag hem.
Höll på att falla ihop påväg till bussen, så himla illa mådde jag. 

Men nu har jag legat hemma i sängen och kurerat mig sen i onsdags och idag mår jag bättre, nu är det bara min lilla förkylning och min huvudvärk som ska bort så är jag fri från denna sjuka! :) 
Men iallafall, imorgon drar jag in till Nyköping och är med Josse!
Längtar, för det känns som om det var en evighet jag träffade henne fast det var för 1 vecka sen. :)





i liked the way we used to be




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback