juldagen

Skrivet den 2010-12-25 Klockan 11:00:05 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är dagen efter julafton och idag kommer mina kusiner ner och firar jul eller vad man ska säga. :) 
De kommer runt 12 så jag får skynda mig lite att göra mig i ordning och det som ska göras.
Får väl ta och hjälpa till mamma som ska göra i ordning kalkonen för deras skull. 
Såklart kommer julskinkan vara framme på bordet också men även en kalkon, trevligt va? :) 


Nej men nu ska jag gå och fixa det som ska göras, ta på mig kläder och allt det. 
Får se om jag hinner uppdatera under dagen medans dom är här. :)
Ska se om jag kan få några bilder också eftersom det inte vart några igår. :) 

puss!
bjuder på en rätt gullig bild ändå.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback