ellinor

Skrivet den 2010-12-25 Klockan 21:31:51 / Allmänt / 1 Kommentarer

Sitter här med ellinor, kusinerna åkte hem för en liten stund sedan och nu ska ellinor sova här. :)
blir en hel massa filmtittandes, Irene huss med andra ord :)
Ska kolla på alla 6 filmer, sedan ska jag få ellinor att kolla på någon saw film (a) 
eller så blir det väl att jag får kolla på den själv om ellinor somnar vilket jag tror är mest troligt :)

Men nu ska vi sätta igång filmerna med lite mys stämning och ha det allmänt bäst :)
får se om jag får henne att se saw eller inte, man kan ju alltid hoppas, eller? :)


puuuuuss!



Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: ja du hör som en kratta :o fan skärpning!

pussss darling!

2010-12-27 @ 16:46:47
URL: http://norellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback