dream away, dream

Skrivet den 2010-12-06 Klockan 14:46:17 / Allmänt / 0 Kommentarer

it was just a dream




jag skulle vilja säga att jag älskar allt med dig, jag skulle nästan vilja säga att jag t.o.m älskar hur du ljuger, hur du håller hemligheter för mig, hur du säger dryga saker, men det kan jag inte. 
Vem hade trott mig? 
vem vill älska en kille som ljuger, som har hemligheter för en? 
nej inte så många.
Och de flesta tror nog att jag är dum i huvudet om jag säger det men,
jag älskar allt med dig.
Även om du ljuger,
även om du har hemligheter, 
även om du drygar tillbaka. 

~ jag bara älskar det. ~


bjuder på en fet jävla oseriös bild från '' halloween festen '' i skolan för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback