det gick!

Skrivet den 2010-12-19 Klockan 17:55:23 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag försökte för en liten stund sedan med ellinor att byta min navelpiercing men det gick inte för kulan satt så hårt, men nyss kom jag på idén att jag skulle ta lite papper så jag kunde hålla i den undre kulan så den inte gled och såklart fick jag använda tång för att vrida den övre kulan men vadå, det gick så nu har jag bytt och är jätteglad men bild har jag inte nu utan det får ni imorgon :D det lovar jag :) 


men nu ska jag och ellinor ut och leta efter deras tefat och sedan ropar backen på oss.
på med termobyxor, varma kläder och ut och åka tefat! :)
ja vi är barnsliga men jag älskar det :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback