dåligt bloggande? nu kommer svaret.

Skrivet den 2010-12-30 Klockan 00:26:18 / Allmänt / 1 Kommentarer

Har haft 3 extremt mysiga dagar med Frida och imorgon blir det en till, eller en halv då. Eftersom jag ska till tandläkaren 10.20 imorgon och så går jag och väcker henne efter. Sedan blir det nog stan en stund och efter det måste jag nog dra hem. Har typ inte varit hemma på 4 dagar så det kanske är bäst att spendera lite tid med familjen, eller vad säger ni? :)
Jag kom iallafall hem för inte så länge sedan och nu blir det att sätta på en film som jag kan glo på innan jag somnar :) Har träffat Jonas dessa tre dagar jag varit med Frida och trevligt har det minst sagt varit :)

Men nu ska jag slänga ifrån min datan för min rygg håller på att dö. 
Jag bloggar nog imorgon innan tandläkaren om jag hinner! :d 

puuuusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyårsplaner ?



(om du ser denna kommentar efter nyår blir frågan : vad gjorde du på nyår? ) :p

2010-12-31 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback