äntligen får jag gå ut!

Skrivet den 2010-12-09 Klockan 16:35:20 / Allmänt / 0 Kommentarer

nu ska jag ta min älskade kamera och gå ut och försöka få några bra bilder, vi får iallafall hoppas på det! :)
jag hade tänkt gå ut och fota när jag kom hem eftersom det faktiskt var bra ljus då, men eftersom min kamera inte hade några batterier och jag hade glömt sätta i laddaren innan jag åkte till skolan imorse så hade den ju självklart inga batterier så nu har jag laddat den lite så jag hinner iallafall ut en stund. 
hade ändå inte tänkt vara borta så länge med tanke på att jag nästan somnar när som helst! ;p

nej men nu drar jag på mig mina mjukisar och mina ytterkläder så drar jag ut! :)
om det blir några bra bilder ska jag försöka hinna redigera dom lite så kanske de kommer upp på bloggen sen! :) 


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback