20 års firande

Skrivet den 2010-12-11 Klockan 14:49:21 / Allmänt / 1 Kommentarer

sitter just nu hemma hos mina kusiner i sthlm i min kusins rum och väntar på att alla gäster ska komma och fira min kusin som nyss fyllt 20 gamla år :)
Sedan blir det väl att åka hem rätt så sent inatt, men det blir nog trevligt. :)

Jag har dock varit extremt dålig på att blogga den senaste dagen men det är bara för att jag sov hos Frida igår och orkade inte ta fram min data så jag bloggade aldrig igår.
Vi gick tll AK och kollade på den akustiska spelningen som var, då micke skulle spela med jonte :)
Grymt duktiga var dom iallafall och väntar tilla jag får se dem igen. :)

Men nu ska jag gå och hjälpa till lite, skriver senare. ^

puss!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥

Bloggen är inte till för att bara jag ska sprida mitt ord :) sprid även ditt!

Eller varför inte kom in och ställ en fråga i frågestunden nu när bloggen är nyöppnad och allt! :')

popssR'

2010-12-12 @ 11:25:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback